Break away from everybody

Jobbade ju som sagt 10 timmars pass idag, fan va jag va pigg när jag vaknade! Jag hade somnat typ vid 10 eller något och upp vid 5, trodde jag skulle somna vid ratten, men nejdå pigg som en lärka vafan!

Hela dagen har varit underbar, jag älskar mina jobbarkompisar , det finns alltid någonting att asgarva åt och jag behöver verkligen ett asgarv då och då i mitt liv.
fan va gött det känns och skratta tills tårarna rinner nedför kinderna och det typ krampar i magen, jag älskar att garva haha grymt underskattat är det.

Dagab är ju fyllt med härliga människor men tror att dom vid vårt bord tar priset, fan va nice det är när man bara kan slappna av oc inte behöva va så jävla trevlig och rolig, och bara vara sig själv rätt igenom.
Vi lyssar alltid på radio i lagret, stora högtalare som spelar samma kanal i hela lagret, så Kajsa ringde in till programmet och önskad " Vad har du under blusen rut " och hälsade ifrån Matilda och Kajsa på dagab ostavdelning.
Grymt lyckat och alla flinade åt oss. Kul ! Kajsa är en riktigt kul tjej. =)

Är inte schemalagd för imorgon, och ledig på fredag så jag åkte med mamma och pappa till Malmön, gött och va här, plus att det är sjukt mycket folk här. Jag håller vekligen tummarna för att midsommar kommer bli dunderbra.

Och som alltid känner jag att jag behöver få ut mig dagens känslor och tankeverksamhet, för en stund blev jag mest arg för att han har gjort såhär mot mig för typ tredje gången och känner att jag inte är riktigt värd att bli behandlad som  jag har blivit.
Blir arg ena stunden men ledsen andra så aa det är väl inte mycket värt att fösöka bli arg.
För jag är ju inte arg egentligen,  " just shaded in peices "
Men jag vet att det blir bättre med tiden, men ibland så orkar jag inte vara positiv utan vill bara vara ledsen.




Undrar om det ens är någon som läser ?


  / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0