All of my dreams

Söndag ...

 Midsommar var oslagbar, vi drack och drack och drack - snusade och drack lite till.
Mådde som en gud, folk överallt, kära vänner överallt, kärlek och dimma.

Midsommar firades med dunder och brak på min altan, och de blev riktigt lyckat. Är så nöjd med kvällen.
Midsommardagen, en dag man inte kan försumma, jag och alla mina pojkar drog till smögenbryggan och söp bort gårdagens illamående.
Spillde shot över hela mig, men leendet varade i vilket fall. och satt som fastklistrat.

- " Ost , ost och ägg" !

 Tror aldrig att jag har skrattat såhär mycket som jag gjort den här helgen, skrattat så att tårarna har sprutat, fan vad jag älskar människor som bara är sig själv och kan skratta åt det.
Jag älskar att skratta så att hela insidan bara bubblar och man mår sådär jäkla bra!
Ska verkligen försöka hålla fast i den känslan så länge jag bara kan.




 Vi drog till smögenbryggan och shottade fisherman som riktiga sjömän. Hah

Ne nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv, vem är jag som skiter i allt och bara tycker synd om mig, jag är inte döende och jag har underbara vänner som tar hand om mig så fort jag faller.
Har ett asbra jobb som jag trivs med och jag har en familj som aldrig sviker.
 Jag har det jävligt bra ändå, det kunde varit så mycket värre.

Nu ska jag snart åka ifrån älskade malmön och tilllbaka hem till lindome, saknar ju tjejerna lite med =)
Men jag ska fan köra upp på fredag tror jag, någon som vill hänga på?


Ha en grym söndag för det ska jag ha !

Kramar Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0