Torsdag

Eclipse ..




 Slutade andas, slutade tänka, slutade tro på verkligheten.
jag vill vara en varulv
när man känner så sådär misslyckad och ensam, fan va grymt om man kunde explodera till egendomligt stor hund ?! Eller höra varandras tankar ? Då kan man ju aldrig ljuga för varandra och dte blir inga missförstånd i välden.

Grymt.

Kom hem från jobbet nu,  jobbade över, så va typ hemma kvart över 7 men det va inte så farligt när man har så goa människor runt omrking sig, då springer tiden förbi.
Imorgon är det fredag och jag har tagit ett stort belsut om att stanna ensam hemma i radhuset, jag hoppas ju lite i mitt hjärta att någon snäll själ vill hålla mig sällskap?
Vill du ?

Äh jag kan lika gärna vara sjukt ärlig när jag ändå håller på, jag kommer nog aldrig komma över Hampus och det finns stunder då jag inte kan göra något annat än att gråta tills jag inte längre kan andas.
Men är jag inte mer än människa när jag söker lite tröst?
Vill bara ha någon som säger att du är faktiskt rätt söt ändå, även om du blir dumpad stup i kvarten.
Eller en person som bara håller om mig, inte säger något utan bara ger närhet.
Närhet är det jag vill ha,  bekräftelse och närhet.
Är det så dåligt egentligen?



And I know it's easy to say    but it's harder to feel

This way

And I miss you more than I should than I thought I could.


Part of the beauty of falling in love with you is the fear you won't fall

Så sant som Joshua Radin säger det, ska man falla för någon så måste man vara beredd på att det är du som faller, och fortsätter falla ......

 Men snart är det allafall helg med all dess  bravader, håller tummarna hårt för en rolig helg.

Fred ut mina vänner .. Kramar / Matilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0