Tisdag 19.11

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
Jag har varit där förut o jag är inte rädd.



Kom hem ifrån jobbet nyss, käkat lite funderat och filosoferat lite.
Helgen var extremt lyckad och hur bra som helst, även om mesta delen bestod av att dricka alkohol.
Inte konstigt att allt blir så himla bra när man dricker, går det ens att vara olycklig när man har alkoholet i blodet?
Kanske inte..

Jobbade igår, jobbade idag, jobbar imorgon - samma visa.
Till helgen  blir det häng med mina fina flickor hoppas jag, för jag trivs så med er ♥


Men det finns ändå saker som cirkulerar i mitt huvud en ,en gång, finns alltid något som jag har att filosofera över, har jag gått för långt den här gången kanske?
Det är ju mer än jag i en tango om man säger så, och med tanke på situation så kanske jag inte ska dansa rikitgt ännu... Men om det får mig att le, om det får mig att känna mig mänsklig och omtyckt?
Jag tänker ju bara på dig, mitt hjärta känns just nu förevigt brustet - ingen kan egentligen laga mig.
Och jag vet att jag inte tänker tillåta mig själv att kasta mig in i nåt, men lilla du, vill så himla mycket.
Men jag tycker om att du vill, och jag vill inte att du ska sluta, men jag måste kanske ... för din skull.





Underbara svenska sommar, jag älskar sommaren mer än allt.
Finns inget bättre än att vakna till solsken.
 Cause you are my sunshine








Var hon vackrare än mig?
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer..




 Kärlek till folket !  / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0