Mamma

Måndag..



Solen lyser, men jag har jobbat hela dagen - ingen solbränna när ma jobbar som lagerarbetare inte ! Nejnej, men förkyldningar med rinnande näsor och snor det frå man i värmen ajjamänsan!

Ikväll ska jag mysa med mina flickor, blir väl en kaffe, och en och annan cigg. Har inte snackat skit med dom på länge, de ska bli trevligt.

Jobbar hela veckan ända fram tills helg, och då vankas det party återigen, fast det gillar vi iochförsig !
Denna gången är de emil från jobbet som fyllde systemet för nå vekca sen och fick en hamster av mig och David.
Hahahahahaha

ska tydligen bli ett jävla fyllekalas, massa gött folk från jobbet som ska dit, kommer nog bli ball.



Fan imorgon ska jag med sofia in till stan och fixa lite göttit haha, värsta överaskningen jue! Tror det kommer bli grymt.

Ska kika på en longboard snart, har ju alltid velat ha en och nu för fan ska jag dra tummen ut ur röven och lära mig föfaaan !



 Typ en sån här kanske?


Fäääääääk jag vill ha en nu !


 Aa och så saknar jag ju min mamma, lillebror och pappa väldigt mycket, fan radhuset har aldrig ekat såhär tomt nångång, dock är de rätt gött ibland  men oftast rätt ensamt, kanske därför ja typ jämt är borta.
Är fuckin mörkrädd ! haha


Nu måste jag verkligen duscha ur mitt äääckliga hår, för snart ska ja hämta upp foffi och åka och bada en stund.




 Ill be fine



 / Tilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0