Longboard ffs !




Igår va fan en grymmedag!

Va inne och köpte mig en longboard med asfina cherryblossoms på undersidan!
Ovh hur jävla roligt va det inte att åka då? Fan jag har aldrig fattat att de är så lätt.
Man står ju mest, att jag inte har köpt en innan är  för mig ett stort mysterium !



Fast min har oranga hjul . ♥


 Efter det va vi inne hos min tatuerare Peter och bokade tid, bokade först en tid för mig , sofie och sofia för hjärtat bakom örat och en tid lite längre fram för en text som jag vill göra på revbenen, men vet inte om  ja pallar det så kanske på sdan av ryggen? Får se hur jag gör.
Är så jävla taggad!

Imorgon är det fredag och då åker jag och kusin och kusins b-freind upp till ön, hoppas det är lite ballt folk där.
Skönt att äntligen få träffa Mamma och Pappa och Lillebror , som jag saknar dom , det är inte klokt!

Nu ska jag dö i soffan eller något liknande, orkar inte göra ett skit just nu.

Fred ut mina vänner ! / Matilda


Kommentarer
Postat av: Linn

HAR DU EN LONGBOARD!!!!!!!!!!!!!!!!??????

HAhaha, fan va du är grym! jag vill ockås ha!! saknar dig btw, ska vi ses snart!? :D

Puss vännen!

2010-08-12 @ 13:55:32
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/
Postat av: Linn

HAR DU EN LONGBOARD!!!!!!!!!!!!!!!!??????

Hahaha, aaah fan va du är grym! jag vill ockås ha!! saknar dig btw, ska vi ses snart!? :D

Puss vännen!

2010-08-12 @ 13:58:40
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0