Im spinning freeeeeeee

Torsdag klockan är 09.17 and I got the day off!

Snacka om att man glider! Igår va jag, mick, carro och Eva ute på stan och härjade, vi va på en liten spelning med några av Evas kompisar på Sticky, kommer inte ihåg va dom hette men det va rätt kul o se, jag uppskattar ju alltid lite musik i öronen, fast när texterna bara handlade om öl, så kände vi att vi lika gärna kunde dra.

Skulle ha åkt hem, men tog bussen ut till torslanda istället - spontant var ordet.. Men jag är en spontan tjej, gillar att inte planera hela dagen in i minsta detalj, utan ta de lite som det kommer - thats my cup of tea.

Tycker om dina andetag mot min hals.

 Tittade på Alice i Underlandet, finally ! Som jag längtat efter att se den, är inte klokt - den va grym !




Helgen är uppbokad, and I fuckin like it! Gillar att ha mycket att göra för då hinner man inte filosofera över livet så mycket utan bara leva, lev i nuet folk! Haha
Fredag verkar det som om de blir någon mega fest i Torslanda, jag och muck ska bekanta oss med Torslandas befolkning och upplevelser, hoppas på en kväll att minnas.
Lördag är det drinkkväll hos mickan, snurra ihop 6 drinkar - alla gör likadant och vips har man 6 olika drinkar som man ska dricka upp, LOvely !

Det blir antagligen en grym helg, precis som förra . 


Vad ska jag nu göra på min enda lediga dag på typ en månad? ÖÖöööhm  jag ska göra en massa skit, städa, träna, laga mat, handla på systemet, betala räkningar, fixa present, boka pinkkonserten och kanske Håkan ?

Jaja hoppas att solen sticker fram snart, för då ska jag scteeeeeeeeeeeeka !

Peace out People of the World !  / Tilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0