Im sorry Im bad, Im sorry Im good?

Har inte orkat ta tag i bloggandet , inte föräns detta lagt sig lite, nu är det måndag kväll- det är dags och jag vet att du läser.

Ute med alkohol i kroppen, och alkohol i sinnet, gudinnan i mig var framme, jag var stark som en oxe och ingenting kunde röra mig i ryggen...
Kvällen började med drinkar upp till öronen oxh sedan vidare in till stan, väl inne på bryggeriet ser jag plötsligt ansiktet som jag fruktat så länge,  varit livrädd för, och spelat upp scenarien i mitt huvud om hur jag någonsin skulle kunna möta detta face to face.

Men vänner, när väl situationen kom kände jag mig starkare än någonsin, jag kände inte att jag ville möta hans blick, ville inte se någon ömkan, ville inte ens se ångesten för vad han åstakommit.
Jag kände att det var inte min kväll värt, ville inte att han skulle komma och och jag skulle braka igenom mitt skyddsnät en än gång.
 
"Varför tittar du inte ens på mig? Varför har du inte hört av dig till mig? Du har inte ens ringt?"

Frågorna kom och dom gick,  men det gjorde inte dig förståndigare, kunde vekrligen inte förstå varför jag inte hört av mig på så länge...

" Jag är väl också ledsen för det här, det är inte bara DU i det här! Jag vill kunna vara där för dig och trösta dig när du är ledsen. "

Trösta mig när jag är ledsen? Hur ska jag kunna komma till dig när det är du som är problemet.
Tankarna bara cirkulerar och funderar ett extra varv om det är verkligen är mig som han menar? Är dte jag som ska må dåligt över att det är slut? Är det JAG som ska be om ursäkt för att JAG har gråtit mig till sömns i flera veckor?

Jag försöker fortfarande först vad du menade, försöker fortfarande förstå hur du tänker när du lägger skulden på mig när det är du som gjorde slut?

 Jag kanske någon gång kommer att kunna vara din vän, men nu är det omöjligt.





Tur att man  redan har vänner som är bäst höhö


Nej idag har jag varit hemma hos David hela dagen typ, vaknade av att det va sjukt hett och man typ svettades som en jäkla gris, haha najs.
Käkade frukost och åkte ner till havet för ett dopp i det blå. Kom hem käkade mat , spelade kubb och chillade i solen, blev väl inte sjukt mycket brunare men de va härligt att va ute i solen hela dagen.

Imorgon fyller vår jobbarkompis Emil år och jag och David kom på VÄRLDENS bästa present, vi åkte till torslanda zoo och köpte en dvärghamster till killen, haha !
Döpte honom till Sören och åkte till Emil för att överaska honom, hur kul som helst !
Hahah  olsagbart.

Åkte hem och hämtad upp sofie , drog vidare till Snipens härliga klippor för ett sista dopp, alltid mysigt där nere, och , dessutom med trevligt sällskap. =)

 

 Im lost in this dream and I need you to hold me.


Yours Truly  / Matilda Elsa Eleonora Malm Chenon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0