Fredaaaaaaag folks !

 Sitter på balkongen och relaxar med en kopparbergs, fan va livet är underbart !
Idag har Tilda jobbat och stått i, är lite trött nu men det går över på en stund. =)

Idag är det fest mina vänner ! Jag och min käre Mickan hem till min sötaste David och till nån megafest hos någon av hans polare, jag hoppas på en grym hemmafest! Det är ju oftast de som blir bäst.


Men ibland är jag allt bra dum i huvudet ! Tänker på mig själv och ingen annan, vad  fan tänker jag med?
Bästa människorna som jag har i mitt liv, varför ska inte dom bli involverade för?
Försöker lista ut vad jag tänkte och varför jag inte tänkte längre än så?
Känner mig osm en jävla skit  just nu, fan dom har ju alltid ställt upp.
Fuck

Förlåt.





 Måste fan skärpa mig, nu sitter jag i en jävligt knivig situation !


 Damn börjar redan känna av  7.0 an, men fan måste käka nåt.



 Är glad att jag har dig i mitt liv, du gör mitt hjärta lättare.



 And Im out!  / Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0