Första steget mot ett nytt jag

 Jag måste gå vidare, jag måste bygga mitt eget liv - klockan är 23.34 torsdagen den 29juli 2010 och nu är det fan jag som tar mig i kragen och slutar luta mig mot alla andra.
Det är min skit , ingen annans..


Jag kan inte leva ensam


Men jag måste ta mig samman och skaffa mig en bra grund att stå på, just nu förlitar jag mig på alla andra när jag borde ha skapat mig en egen värld.
Min värld, världen utan några tårar alls.

Sova ensam, äta ensam, leva ensam utan någon alls.'

Jag började idag, men har inte lyckats somna än, ätit har jag inte gjort heller.
Får en stor klump i halsen när jag tänker på att det är dags att bli en hårdhudad singelbrud, för det är inte direkt jag.. Tårarna faller lika lätt som sommarregnet utanför mitt fönster.


Det är sanningen men nu ska det bli ändring folks!

Nu måste jag försöka sova för jag ska upp och tjäna pengar imorgon, och sen upp till alla vårt kära Bohus-Malmön ♥


Natti / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0