För längesen..

 

Allt är som en mur som inte vill rasa ner, får känslan av att jag gör någonting fel med situationen, jag får rysningsr längs ryggraden och jag villl helst inte tänka alls, bara göra,  inte känna..

Vad ska jag göra med den här krypande känslan som jag har inombords? Ska jag gråta ut den, ska jag skära ut den, ska jag lära mig att leva med den för alltid?

Det är som att du har krypit innanför mitt skinn, och tänker aldrig återvända ut igen, du tänker aldrig låta mig känna som förut. Du kommer alltid finnas innanför mitt skinn.

Jag försöker dränka dig.

Dränka dig i allt som liknar kärlek, i allt som inte påminner om dig, och alllt som får mig att må bra.
Jag mår bra utav det, men inte när jag inser vad jag gjort.
Gjort mot andra människor, det är inte rättvist.
Jag om någon borde förstå att man inte gör såhär mot nån.

Lutar mig mot andra människor, lutar mig mot en axel som är där för mig, ställer upp allt för ofta, mer än jag förtjänar.

Du kanske tycker att jag inte förtjänar att må bra, speciellt inte med någon annan.

Men känslan suger sig ändå kvar, inatt kommer jag att gråta mina vänner, för första gången på ett bra tag kommer jag att släppa alla hämningar och bara va så ledsen som jag inte visar för någon att jag är, inte ens mamma längre.

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen
Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen
Jag gav upp för länge sen


Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut


 / M










Kommentarer
Postat av: Pia

Fy fan fick tårar i ögonen när jag läste detta. Vet hur jävla ont det gör.. :( Melissa Horns texter är sjuka dom stämmer fan in hela tiden med.. Hoppas du mår bra och att du tar dig igenom detta på bästa sätt.. Även fast man inte tror det så kommer man komma över smärtan... Jag har alltid själv undrat om tiden läker alla sår... Och kommit fram till att den läker såret.. men det kommer alltid finnas ett ärr inom dig som kan rivas uppp då och då och göra fruktansvärt ont.. det försvinner aldrig men det läker med tiden.. (F)

2010-07-19 @ 20:42:12
URL: http://www.nattstad.se/piaa_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0