Everytime I close my eyes, I see my name in shining lights!

 Är uppe på Bohus-Malmön, och utanför fönstret öser regnet ner, ön är inte lika skoj när det regnar måste jag erkänna men  jag hart ändå varit ute och rullat lite, spelat minigolf, badat lite grann.

 =)

 Igår va vi hos mormor och morfar och kika lite på film och götta lite, jenny p somande så jag drog mig ner till hamnskjulet för lite bärs, cigg och goa människor.
Somnade typ 2, vakna nästa morgon halv 2, jag älskar att sova.

Idag ska jag och min sötaste Nina  till smögen, fa n va gytt med lite ordetnlig alkohol i kroppen, är grymt taggad på att bli rikitgt lullliig!

haha

 Man blir depp när det regnar hela tiden, fuck!
Men jag orkar inte hänga hemma bara, vill ut och träffa roligt folk o snacka me !

Nu ska jag fixa te min nuna me lite smink vettö, dra på mig lite feta kläder och några snögga pjux . hahah

And were out!    / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

whats up with the smooking =O?

haru gått å blivit en smygrökare tilda, hehe

2010-08-01 @ 08:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0