Day off

Min lediga dag fylls än en gång av regn och mera regn, fasen också igår va ju vädret helt strålande hela dagen!
Jaja man får göra det bästa av saken, ska dra hit sofia och färga mitt hår för just nu har jag fått ett antal kommentarer att det är orange färgat ! Vilket inte rikigt är färgen som ja letar efter.

Vad ska jag göra mer idag? Har ingen aning,  måste hjälpa morsan med lite grejer men har en sjuk lust att gå på bio med Linn idag, men hon är påväg till arvika =( buhuuuuu.
Har inte så mycket insperation för bloggande idag, är lite dääääv idag people !



Sitting here, on this lonely dock
Watch the rain play on the ocean top
All the things I feel I need to say
I can't explain in any other way


Vet inte längre vart jag är påväg, eller vart jag ska landa?


                                    
/ T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0