Äntligen helg

Va ut igår, full som en kastrull och kul hade vi !
Jag, muck och Carro startade hemma hos mig, med lite staropramen och cider, bestämde mig för att jag inte va sugen på mågon middag utan körde direkt på akoholen, billig fulla, men idag mår jag helt okej faktiskt.
Först va vi på chez och drack med några sköna skåningar, någon av carros klasskompisars gäng - kul att bli inslängd med nya människor bara sådär, sånt gillar jag.

Drog vidare till Trädgårn, fett med folk. !

Jag tror jag har hittat min kombination på fyllan, så jags lipper sån fruktansvärd bakfylla, svaret är dricka + nikotin ! Höhö ja, har försökt med cigg men fuck det passar mig inte ,blir nervig av röken som man drar in fan - snus är min nya grej haha, ne men fan jag festsnusar endast!

Well I girl have to do what a girl have to do.. För jag tänker ju inte sluta dricka - fuck no !
Men nikotinet gör en ju full ändå liksom men inte på det där svajiga sättet, utan mest roliga sättet.
Grymt.

Träffade min kära vän Micke och hans kompisar, tror han är min bästa killkompis på denna jorden, fan han är grym, hade grymt roligt , men man önskade ju dock att hela malmön gänget va där förstås, man har alltid kul me dom killarna =)

Idag är det dags för mig att ställa upp för laget och ha en spontan grillfest, kom på det igår och bara bjöd lite random folk, några från jobbet, och så dom gamla vanliga med respektive såklart.
 Kommer antagligen bli  le  gen   dary !

Frågan är väl om vi kommer att få plats allihopa på min lilla gräsplätt till baksida haha.

Vi får göra det bästa av det, jag hoppas på mycket skratt och roliga minnen.

Nu ska jag försöka lapa i mig lite sol, kanske få lite röd nyans på min bleka kropp. hah



 Kramar Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0