When all security fails, well be there...

 Vad fän ska jag skriva idag?
 
Jobbat idag, förskjuten arbetstid 06.00 - 14.45, sjukt gött på fredagar! =)
Skulle gått på Inception med D men han hade annat skoj för sig, så jag höll tummarna för att mina fina damer inte hade något speciellt för sig, det blir en mysig filmkväll med godis och cola - NAJS!
Eftersom vi ska ut och röja imorgon kväll så tar vi det lungt och fint idag.

"Hela världen är så underbar, om man är korkad dum och glad!"

Va i Nordstan efter jobbet, fäääk va mycket folk de va, usch jag orkade inte ens gå på Carlings en längre stund och där brukar jag fastna i timmar, haha.
Hittade mig iallafall en liten klänningaktig sak från BikBok.



Fan den ser verkligen skitful ut på denna bilden, men den va rätt najs på - antagligen blir det mina jeansshorts och kanske ett nitbälte till, bara för att trasha ner det lite haha.
Det återstå att se..

Hoppas iallafall på en grymt rolig kväll, mintun är redan på kylning.







 Idag gjorde jag illa dig på ett sätt som tydligen består, på ett sätt som du verkligen förstår. Men du sårade mig också, jag vill inte det här!
Om livet hade varit enkelt, om livet hade velat gå min väg för en gång skull så hade jag hamnat hos dig, för det hade varit det bästa för mig just nu, att vara med dig. Men jag kan inte..
Kan inte försvara mig längre, kan inte be om ursäkt för hur jag känner.
Allt jag vill är att du hittar en person som förtjänar dig, en person som kan göra dig glad och lycklig.
Du är värd någon som tar hand om dig för en gång skull.

...


 / Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0