WAaaaaAAAzuuuppp?

Hej vänner kära och bekanta, möjligtvis någons pojkvän som kanske läser då och då..
 Nu är det slut med depp, gråt och ältande av fuckin känslor.
Nu är den där glad tjejen tillbaka igen!
Ooo hon är här för att stanna!

Yeah!

 Höh.





På fredag är det dags för födelsedags kalas för Caroline och sedan en fet utgång hoppas jag på, det va ju trots allt löning idag och allt =)

Wooop Wooop 11.500 kr rikare.

You gotta love it !


Har idag spenderat eftermiddan med med David, och för att dra det snabbt så blev det:
KäkaDonken,David peirca läppen, köpte asgrymma pjux från dinsko, hitta ett halsband för 40spänn.Åkte till torslanda, hängde lite, rökte en cigarett, åkte hem själv i bilen och lyssan på Bandit grovmalet.


Precis innan jag svängde in på konditorivägen så spelade dom ju såklart slipknot med Before I Forget.
Det blev en liten svängom där i bilen och jag hoppas ingen såg mig.

Puss och Godnatt Världen !



Kommentarer
Postat av: foffo

hoho

2010-08-26 @ 11:59:56
Postat av: Snygg Johan

hehe

2010-08-29 @ 19:03:11
Postat av: Snygg Johan

Hej! Jag som är pojkvännen! hehehe

2010-08-29 @ 21:35:41
Postat av: Bus

Det blev sådär med både glada tjejen och utgången... Hur är läget stumpi? KRAM på dig :)

2010-09-04 @ 00:42:45
URL: http://moell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0