Time to grow up

 Dagen är inne. time to face your biggest fear, your deepest emotions will tumble up to the surface and hit you in the face!

Just fuckin deal whit it women!

Mina vänner,  nu tar jag det mest vuxna beslutet som jag typ nånsin har tagit i mitt 20 åriga liv.

Snacka går ju..


 Men jag håller ändå tummarna för att det här inte ska påverka mig i fel  riktning, att jag tar det här som jag borde,  för jag har trots allt förlorat min bästa vän, personen som känner mig bäst i typ hela världen.

Jag vill ju gärna ha min bästa vän tillbaka.







Hoppas inte det spårar det här, för det vore inte rättvist mot någon av oss.
Vill vara din vän för att  jag vet att jag kan lita på dig och jag vet att du ställer upp, inte för att jag har känslor kvar för dig, de känns som om jag lyckats trycka tillbaka dom, kanske för att jag insåg att det helt enkelt inte skulle vara du och jag och kärlek, men kanske du och jag och vänskap ?


Man kan aldrig ha för mycket vänner omkring sig.


Mycket kärlek till mina vänner, ni är luften jag andas..

/ Tilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0