This heart it beats, beats for only you

Kom på att jag kanske har fel, att jag har fallit och kan inte göra det här på egen hand.
Stanna hos mig, det är vad jag behöver, snälla?

Sjung oss en sång, jag kommer att sjunga den tillbaka till dig, du kunde sjunga våran sång men det betyder ingenting utan dig.

Jag är ingenting nu, och det är så längesen
sedan jag hörde ett ljud, ett ljud av mitt enda hopp.

Den här gången kommer jag att lyssna.

 Sjung oss en sång, jag kommer att sjunga den tillbaka till dig, du kunde sjunga våran sång men det betyder ingenting utan dig.

Hjärta slår, det slår för bara dig.
Hjärtat slår,  det slår för bara dig



För bara dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0