Onsala

   Nu

 går

 vi all in!

Fääääk,  är taggad som fän, sitter på min balkong med ett glas rose och ska snart börja traska upp mot min käre vän sofies hus, där ska  vi förfesta med mintu och thaimat! Najs kombo tycker jag!
Sen ska vi vidare till Onsala som jag nämde igår,  hoppas fan att det är mycket najs guys där,   haha -" can we pretend that airplanes, and nice guys, like shooting stars!! " höh

Skulle ha åkt upp till ön i helgen man det blev ju inte så, skulle ha hjälpt till att tömma hamnskjulet jue! Men aja vad gör mna inte för en vän höhö.

Hoppas ni har kul ikväll för det ska FAN jag ha efter den här sketveckan!!!

 Kärlek  till er ! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0