Me heart You

 I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife









 Idag är det onsdag, och jag har precis kommit hem från den stora staden Göteborg.
Jag har haft en grymmedag, började på tattoostudion med inderbara vänner, sofie och sofia - gjorde våran "freindsforever" gadd, bestående av ett hjärta bakom örat.



 Efter det gick vi på stan en stund,  hittade bla en grymt cool rödsvartrutig skjorta på gina, en sjal , ett rosa träningslinne och lite annan skit.
Sen drog vi hem och nu sitter jag här på min balkong med datan i knät och lyssnar på rihanna och eminen.
Ibland har man det bra.

 





Min vän, min käre vän. Du betyder, men jag vet så väl att detta inte går. Jag fattar det, och det är mitt fel alltihopa..
Vet inte riktigt vad jag ska säga för jag fattade att det här skulle hända förr eller senare, jag tycker självklart att det suger en del eftersom jag alltid har fettball när jag är hos dig och dina kompisar är världens skönaste.
Jag bryr mig om dig, det måste du veta men jag förstår ditt resonemang och jag ska försöka respektera det så mycket jag bara kan, ja lovar !
Men jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan vara riktigt goa vänner nån gång i framtiden.
Tack för allt.



 Nu ska jag snart träffa min underbara och SAKNADE vän Linn ♥ och vi ska åka och köra lite longboard hoppas jag
Fään om det börjar regna, ser så ut på molnen.

Puss Häj !

 / Matilda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0