Even though saving you sends me to heaven

 When I see your smile
Tears run down my face
I can't replace
And now that I'm strong
I have figured out



 Det finns ingen annan än du, kommer det någonsin att finnas?
Du har mitt hjärta, hoppas det räcker för att hålla dig varm.


 Du kom, du gick,.


Tankarna snurrar i mitt huvud som om jag vore berusad.
Önska jag vore det nu.


Det är ju du, och kommer alltid att vara du.
Men jag gillar platsen jag står på nu, jag har byggt ett liv utan dig, jag är slutligen en egen person.
Vad vill jag med mitt liv ? för just nu skiter jag i allt som jag tidigare tyckte va viktigt.
Ingenting spelar roll längre, för du har vänt mitt liv uppochner.




 Älskar ju dig, föralltid och förevigt.



  /  -   .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0