Broken - hearted girl

Allt gör så jävla ont idag, det är som om jag har samlat på mig en massa skit under ett par veckor och nu släppte allting.

Smärtan i mitt bröst blöder och jag vrider mig i gråtanfall som aldrig verkar ha ett slut.
Kan inte andas, chippar efter luft , har glömt hur man andas.

Jag tror beyonce tänkte på mig när hon skrev låten om the broken-hearted girl.

Du är de enda som jag verkligen vill glömma

Den enda som jag älskar tillräckligt för att förlåta

Och även om du krossade mitt hjärta, är du den enda.

Det finns tider då jag hatar dig

För jag kan inte radera

tiden då du sårade mig 

Och du fick tårarna att rinna

även nu, när jag hatar dig

är det jobbigt att säga

att jag vet att jag kommer att vara där, vid dagens slut.

Min kropp orkade inte mer inatt mina vänner, it failed me.

Kan inget mer göra än att bara få utlopp för vad jag känner, bättre ensam än runt folk.

Men nu fixar jag inte mer.

 Är helt slut.



.......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0