Vårsol

Godförmiddag mina kära vänner! Igår fick jag avreagerat mig lite på Hocker här på bloggen och det visade sig att folk tyckte det va kul o läsa, jag hade 70 läsare !  Helt grymt det är nytt rekord!
 Jag hoppas lite gran att han också läser det så han verkligen fattar  vad han håller på med!

 Jaja idag SKINER solen utanför mitt röda radhus, jag har slängt upp dörren på vid gavel och placerat mig med datorn på trappen, hur härligt är inte det?




Underbart! Skulle ju ha tränat idag men redan igår kändes halsen inte alls som den skulle och passet igår morse var rätt jobbigt att ta sig igenom, så idag blir det till att ta en långpromenad istället.
 Ska göra högskoleprovet på lördag, och jag har tyvärr inte pluggat nånting, känner mig usel och dålig, men jag vet att även om jag pluggat en del så hade det gått dåligt ändå.
Jag ska nog titta på nåt gammalt prov ikväll. På lördag blir det grillmys uppe hos Mickan, hoppas det blir lika fint som idag så kan vi sitta ute i hennes trädgård.

Nu har jag dammsugit hela huset och ätit en gooood pannkaksfrukost ♥
Nu ska jag leta reda på nån vän i Lindome som vill gå en långpromenad med mig, Sofie kanske?

Hörs kanske efter provet på lördag, wish me luck!

 / Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0