Valborg?

 Idag är den den 30 april och valborgsmässo afton, vaknade imorse typ halv 12  och var helt utpumpad, förstod inte varför ja va så trött, men jag kände att jag behövde komma upp och inte sova bort hela dagen.
 Städade huset i typ 40 min och var helt död efteråt. La mig ner med datorn och typ häll på o somna, skulle ner till bolaget för att köpa lite tills ikväll men kände direkt att det ar tur att det inte blev av för jag håller defentitivt på att få någon slags förkyldning eller liknande.
Min Hampus har varit dålig hela veckan stackarn så dt kan ju vara därifrån jag fått det isåfall..

 Vi ska till onsala för att käka middag och sedan skulle vi vidare till Jonathans lägenhet för att dricka lite, just nu känns det som att ta lite vatten över huvudet för både jag och hampus är små sjuka och inte alls sugna.
Klart det är trist att inte va med mina fina tjejer på valborg men jag kommer sitta där som en tråkig gammal tant och inte dricka. Då känns det bätttre att va hemma och bli bättre.
Vet att ni kanske inte håller med mig men just nu känns det såhär.
Vi får se framåt kvällen.

 Nu ska jag snart åka och hämta Hampus så vi kan ta oss till onsala.

 Jag hoppas att ni får den bästa valborgsmässoafton som ni bara kan!


 Från förra Valborg










Massa våår kärlek   / T




Kommentarer
Postat av: Ninis

krya på dig snuttan!! haha vilka roliga bilder, vi får göra en favorit i repris när det är lite varmare och du mår lite bättre. hoppas att du och hampus får en mysig kväll i alla fall :)

2010-04-30 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0