Iam not gonna write You a love song!

 Idag mina vänner äre Lördag och solen lyser och grannarna grillar! Har vart på systemet och hanldat inför kvä¨llen, hanldade öl till päronen och cider till min vän sofie, jag köpte mig coronas vi får se hur det blir, gillar dom som fan när jag e full men tror inte jag har druckit dom nykter?'
Dom slinker säkert ner.
Har inte gjort speciellt mycket idag, vi ska ju till Anna Larsons place ikväll på grill och annt skoj hoppas vi på, jag kan ju tycka att dom där jellyshotsen som Larsa gjorde när vi va där nån gång kan serveras, dom va ju DE lisch!



  Låten för ikväll, tagga teeee!!

 Ja, vad fan ska man skriva..

 Nä de går inte och lägga in kort på bloggen  idag heller, cp!

 Vi Ses i Dimman mina vänner!

Massa Kärlek! / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0