Best freinds forever

Kom precis hem ifrån staden, med mina fina bff ♥ vi har handlat hela dagen lång, då vi träffades  vid 10 för en frukost,gott var det minsann och fyndade lite gjorde jag med. Jag fick mig ett ballt leopard linne som jag tror jag ska ha imon hos larsa, har inte bestämt mig ännu, ska ju dit på en parmiddag med grill typ, men min älskade partner hade andra planer för just den aftonen så jag frå gå dit med foffo som min dejt för kvällen, men det är inte fyy skam mina vänner neeej då!






Just det jag köpte mig äntligen ett par nerdbrills, har tittat på dom ett tag men aldirg kommit till skott liksom.

 Idag fick vi för oss att vi skulle tatuera oss alla fyra, jag, sofie, sofia och mickis, liksom göra en spontan grej för våran långa vänskap =)
Skit ball tyckte jag och ringde runt till min studio, där hade dom inte någon tid föräns imorgon, men så ringde vi Bucks Row tattoo i Kungsbacka där fia har gjort sin och han tyckte vi skulle komma halv 6, grymt taggad var vi och satte oss och käkad thai och diskuterade saken vidare.

 Ett litet hjärta skulle det vara, endast konturerna, båda jag och sofie och sofia vill ha den bakom örat, mickan kanske på handleden?



Typ som Carolina Gynnings hjärta här på bilden. Asfin!

 Ja vi var iallafall super taggade, så vi går in till studion lite tidigare för att fias skulle kolla på ett nytt smycke till sin peircing, och då satt han och jobbade på en killes backpiece och sa att han nog inte kommer hinne färdigt med den föräns ikväll så han hinner inte idag. =( Lite sura miner från vår sida för vi ville ju verkligen köra på den här impulsgrejen, speciellt sofie, men vi skulle komma tillbaka imorgon efter sofia hade jobbat färdigt.
 Jag och fia är taggade men sofie ville ju gärna köra direkt men men om hon vill ha den idag och inte imorgon så tycker jag att hon ska vänta för då lär hon ångra. Vi får se imorgon, hon ska med iallafall.

 
Nu kom Hampan min hit och vi ska se på Talang och bara mysa ikväll, ladda för party hos Larson imorgon!

   Massa Kärlek / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0