The sun is shining

 Idag har solen skinit hela dagen lång och det gör ju att man ler hela dagen lång, Muck och jag gick en långpromenad runt Lindome, mötte en söt häst, en traktor och ett par moppepojkar, - det är vårtecken det! När småpojkarna plockar fram sina små brummande moppar och åker runt som galningar utan hjälm, det är vårtecken det!

Såg en fjäril idag med.

 Va på Esters med gänget idag också, käkade kräftsoppa och oxfile, det satt gott i kistan kan jag lova! Efter var jag så mätt så jag höll på och storkna. Nu sitter jag och flyyyyter ut i soffan framför wipeout och vill ta något sött men jag kommer typ spy lite då tror jag.

Satt och sökte på pinuppbilder igår kväll och hitta en skitdukitg fotograf som hade tagit en skitfint bild på en tjej.



Justin Grant va dte han hette ja.


 Nina mina älskade lilla nina, jag blir så glad när du skriver till mig, jag saknar dig med!! Jätte mycket gumman och jag blir så glad när du skriver att du läser min blogg, du får mig motiverad söta du! Va kul att du fått jobb på ön, jag hoppas att jag kan vara där så mycket jag kan men det är inget jag kan lova, tack till dig också Alex, finns ingen som  retar dig för att du läser min blogg, - det är grymt maskulint och läsa bloggar det säger iaf hampus. =)

 Ja nu ska jag se klart på Wipe out

Ha en soft söndagkväll / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0