Sova med Silverfiskar, soo not Tilda style!

 Sitter hemma hos Hampus och luffar i hans storebors gamla rum, varför sitter hon där undrar ni säkert?
 
Jo jag ska berätta..

 Både jag och Hampus va ju jätte trötta och ville bara gå och lägga oss, Hampus orkade inte ens se klart på Hollywoodfruar och då är han trött mina vänner! Hampus hade redan krupit ner i sängen och nästan slocknat, jag kliver över honom för att lägga mig innerst, vänder på kudden och ska fluffa till den lite, då ser jag att detligger massa smulor eller nåt liknsnde under kudden, tänkte att det är la hampus som käkat knäckebröd i sängen eller nåt, men så tittade jag lite närmare och  DÅ BÖRJADE SMULORNA RÖRA PÅ SIG!!! Det var ett gäng med silverfiskar som hade myst till det i Hampus säng!
 Jag typ skriker till och hoppar upp ur sången, fräser något om att du kan väl städa ditt rum NÅN GÅNG i ditt liv, lite taskigt kanske men det var ju så sjukt äckligt.'
Det sluta med att Hampus i all sin ilska och frustation slet upp sängen halvvägs för trappan tills vi kom på att vi inte skulle få uppden. Det slutade med att  jag sov i Simons gamla 90 säng och Hampan sov på en madrass nedanför.

 Ja och därför sitter jag nu uppe i Simons säng och bloggar för jag tänker inte gå ner till silverfiskarna igen. Tror Hampus flyttar upp till Simons rum för gott nu för källaren är ju upptagen av silverfiskarna, fy fan!

 Idag skulle jag ha tränat body Pump men jag känner mig sjukt trött i kroppen efter spinn coren igår. Hoppas ja inte blir sjuk igen bara...
 Imorgon ska jag jobba med Finaste Nina!! Yey!





 Nu pallar jag inte skriva mer.

 Kärlek

 Tilda


Kommentarer
Postat av: Linn

soooo not tilda style! sköning <3

när får jag träffa dig?

2010-04-20 @ 10:32:58
URL: http://linnmariamattsson.blogg.se/
Postat av: Ge Fan i mitt rum =)

2010-04-23 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0