Ska jag falla? Ja, då ska det finnas tid att falla fritt.

 Sitter här en onsdags förmiddag med Mr Ångren sittandes på min axel. Jag har ringt och försökt att anmäla mig på vikarie poolen men dom ville inte ha några mer vikarier inför sommaren så hon tog inte ens mitt namn, jag berättade att jag hade en bekant på ett dagis som ville att jag skulle börja jobba och då sa hon bara att jag skulle skicka in mitt utdrag ur registret när jag skickar in timmarna till dom, hon va så sjukt ointresserad av mig så det fanns bara inte.

Fan jag som trodde mitt liv skulle ordna sig nu?

Vågar inte riktigt hoppas på Hemmakväll heller för man vet aldrig, det kan ju komma någon som är helt grym och John förälskar sig i henne/ honom? Who knows?

 Jag hoppas verkligen jag kan få lite tider på dagiset nästa vecka, kanske på sjukhuset också, håller tummarna!
 Men det är ju ändå så att jag bara kommer att vara vikarie,och extra anställd, kommer ju inte ha någon trygghet i att jag kommer få ett jobb liksom.. Det känns rätt jobbigt de med. Men jag är ju glad åt vilket jobb som helst egentligen, i sådana fall kan man ju inte direkt vara petig.


Bild från Bohus-Malmön i sommras ♥

 Ja och snart kommer sommaren också.

 Jag intalar mig själv att det är okej at vara arbetslös när man ändå bor hemma, men fan det är det ju egentligen inte? Fuck! Jag flippar på mig själv!

 Har iallfall kommit igång med viktnedgången nu, igår käkade jag typ 900 kalorier allt som allt, det kändes rätt bra jag kan ju käka 1300 så det fanns ju lite marginal där. =)

Igår var jag med min käraste Linn Mattsson , vi gjorde pannkakor och pratade skit, oj vad jag tycker om den tjejen är så jäkla glad att jag har träffat dig, du är grym tjejen!
Och så gör hon så fina inlägg på sin blogg om mig, det tycker jag är roligt
Så nu snor jag alla bilderna du lagt upp för dom e ju såå fina.





Ser ut som jag har en snopp här.



Byggarää


Idag har jag massa och stå i, jag måste städa, rensa min gaderob, försöka sälja lite skit, typ min balklänning.
Gå ut och gå en lång promenad för jag åt för mycket kalorier till frukost haha.
 Leta reda på mina gamla avdankade ridkläder och sälja dom med, nån som fortfarnde rider med storlek 36?
Köp min skit!


Dagens låt tillägnad min käre kusin Sofia Pellnor

och lite till Linnsan för det påminner såå om Hultsfred ♥



 Nu ska jag vara produktiv!

 Kärlek! / Tilda

Kommentarer
Postat av: Nina

varför tar vi oss på brösten båda två? brun var man i alla fall, LÄNGTAR!!

2010-04-28 @ 17:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0