Pojken i randiga pyjamas

  Sitter i mitt kök och  tänker hur jag ska sammanfatta dessa två händelserika dagar..

Igår var ju den stora dagen!  Mina gaddar blev utomordentligt fina och jag är superduper nöjd med dom, smärtan glömmer mna ju bort så fort man får på plasten typ, andrenalinet skenar och man vill bara sätta sig i stolen och köra en ny.

Kvaliten på min webcam är väl sådär men man får iallfalla ett hum om hur den ser ut =)













Kärlek!



Fan jag ÄLSKAR min nya tatuering, kan inte sluta glo på den.

 När  jag och Fia väl kommit ifrån studion så kör vi förbi operan och just i det ögonblicket så börjar stoppsymbolen blinka och bilen piper, fia får panik för bilen säger ju själv STOP!
 Vi svänger in på shell brevid cetralen och frågar en snubbe vad fasen vi ska göra, bromsvätskan är full, så dte är inte problemet - abs funktionen är tyligen ur funktion och vi kan inte fortsätta köra.
Vi fick ringa en bärgare och lämna den lilla peugouet bilen ensam med bärgar gubben, sofia va ledsen, sen åt vi subway.

En händelserik dag tycker jag, idag därmot Fredag har varit precis tvärt om, jag lovade Morsan att köra brorsan till Mölndals lasarett för att röngta  sin hand och typ gipsa om, en timme ungefär tänkte jag, blev fan kvar i 3 och en halv timma..
 Ja vad ska man föränta sig egentligen, det borda jag ha tänkt på. Ikväll ska familjen Malm Chenon försöka sig på att käka sushi tillsammans på fredagskvällen - fredagsmys med sushi  i like it!

Måste också tipsa om en SKITBRA  film, fett sorglig men så jäkla sevärd!



 Kunde inte sluta lipa, fyy fan vad den va bra! Lätt bland den bästa filmen jag någonsin sett.

 Nu ska jag duscha för jag luktar svett!

Peace my freinds

/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Denise

Gud va fin tatuering du har gjort tilda!! :)

helt chockad blev jag dock. har inte sett att du har en ny blogg och poff så ser jag ny tatto!!

haha.

ha de jättebra! <3

2010-04-16 @ 15:14:25
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0