Mölfria Måndag

 Och solen skiner idag med! Jag blir så glad när jag ser att det är fint väder ute, jag hade bokat upp mig på ett spinn / core pass idag men min hals är så svullen att jag inte kan förtära nåt annat än vaniljte typ =(
 Jag känner att jag måste bli frisk till Torsdag för det är inte kul att vara dålig om man ska tattuera sig, ne  jag får nog vänta med att dra igång träningen till nästa vecka.

 Jag och Fia och Mickis ska dra igång en helt ny period i våra liv, haha vi måste ändra på denna hemska vanan att möla sönder  på helgerna - det kommer bli riktgt svårt för mig med mitt cola beroende men jag lovar jag ska försöka!
 Jag ska pulvra mig snygg och snärt haha! Har köpt ett pulver genom kampsport hemsidan jabb.se
Vi får se hur länge jag orka hålla i, tänkte inte ersätta alla måltider utan kanske 2 per dag ungefär.
Hoppas på kanske 5 kilo eller något sånt.

 Idag är planerna uteservering med Muck och söta Jenny =) Mysa i solen och bara dricka te och bli ritkigt bra i halsen fort - är det kanske hattväder idag ? Jaaaaa!

Savin abels - addicted ( acoustic)

 Favvo låten just nu, så himla bra =)





 Idag har jag på mig brorsan skjorta, vill också ha en sån men den va ju tydligen dyyyr.
Hatt från H&M herravdelning och mitt coola zooyork linne under .
Leggins från Gina.
 
 Peace alla männsikor

 / Tilda

Kommentarer
Postat av: Mick

Sluta kalla mig för Muck.. och vadå söta jenny. Är inte jag söt.

2010-04-12 @ 11:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0