Maundy Thursday - Skärtorsdag

 Yay! klockan är 10.22 och jag har redan hunnit med MASSOR!   Jag och Mickan åkte ner till gymmet 07.45, fuck va tidigt det va! Ett härligt Bpdy pump pass senare så sken solen utanför, då kan man ju inte  låte bli att le stort.
Kilade hem och hade lovat mamma att ta ett röj på ovanvångingen, så  röjde iväg gjorde jag, gjorde rent hela badrummet och hann till och med dammsuga  hela övervångingen.

Nu sitter jag  här och tar igen mig efter duschen.

Ska göra mig iordning för den stora staden snart, lillborsan och Hampus ska hämta mig vid 12 så det är ju lugna puckar! Vi ska in till Tatto- Peter för att boka en tid till brorsan, finally som han har tjatat! Haha han brås väl på syrran antar jag, han va sugen på att peirca tungan ett tag också , men tror han la ner det..
Ska möta upp " The Americans"  i stan lite senare tror jag, käka nåt titta i nån affär, museum kanske ? haha ne

Det vankas ju utgång ikväll, på nivå tror jag minsann, nån dj som tydligen skulle spela där enligt vår kära vän Pagdan! ♥
 

Nu vill jag ha sommar, tvungen att slänga upp en go sommarbild frå när jag och pg och lite folk  va ute på en ö =)




Fan nu har solen gått i moln när jag kikar ut, ville ju sitta med solglasögon på nån uteservering och glassa! Damn!

 Jaja vi kanske ses i dimman mina vänner !

Love Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0