Lukas fyller år

 Its saturday, what to do what to do?

 Jag och Älsk va inne på Jam i Göteborg idag, en musikbutik för er som inte vet =) Det  va  nåt fel på Hampans gitarr som han köpte för ett tag sen, så vi fick en helt ny med nya strängar på köpet, grymt! Han i butiken frågade om jag spela också, men då sa jag ju att ne det är farsan och lillebror som står för den biten i familjen. Han berätta då för mig att om det är någon i familjen som är bra på något så tycker dom andra att det liksom är gjort och kan inte riktigt utvecklas som man skulle kunna, han mena att jag kanske höll på värsta talangen haha! Blev fett sugen på att försöka, så jag började lära mig några ackord på internet, typ D, C och G, sen kunde jag tydligen spela sweet home alabama med dom haha,  den gick ju VÄLDIGT långsamt men ja det kanske kan bli nåt?

Ikväll ska vi till kusinerna i kungsbacka och fira lille Lukas som fyller år,  vi blir tydligen rätt många och jag håller tummarna för att min favvokuzz tar med sig sin pojke så jag äntligen kan få träffa honom ..



 I would grow a mustasch if i could.

 


 Ha en grym lördags kväll mina vänner och tack för att ni läser

 Puss!   /  Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0