Lillebror bap bap baaaa bli inte som jag när du blir stor.



 Kände inte för att skriva igår, det va så mycket på en gång.

Natten till onsdag ringer telefonen vid kanske 1 tiden, mamma är snabb på telefonen även om hon låg och sov, hon är ju så lätt väckt.  Jag och Hampus hade inte somnat så jag gick upp eftersom jag antog att det va lillbrorsan som ville ha skjuts hem.

Jag ser typ skräcken i Mammas ögon när jag frågar  vad det handlade om, - Carl har blivit misshandlad på nån fest säger hon då.
 Sov inte så himla gott den natten.

Enligt brorsan så börjde allt med att dom va på nån fest, hon som hade festen anklagade Calle och hans kompisar för att ha tagit öl, vilket inte var sant. Ett par killar kom och skulle läxa upp dom.
Killen börjar knuffa på calles kompis, brorsan blir förbannad och går imellan, nobelt men han skulle få ångra sig.
Killen bestämmer sig för att skalla brorsan med all sin kaft, slår ut en tand och brorsan svimmar av - killen blir rädd och åker iväg.

Brorsan vaknar och blir så jävla förbannad att han drämmer sin hand i en busskur och krossar knogar och ett par fingrar. Så med en utslagen framtand, lätt hjärnskakning, krossade knogar och brutna fingrar så måste han ringa hem till Mamma och Pappa och åka till sjukhuset.

Som syrra blir man  ju fan orolig vad det är för jäkla idioter som är på dom här festerna, brorsan är ju emot allt som har med bråk och sånt att göra men blir ändå utsatt för sånt här. Tycker fan att det är piss att dom inte ska kunna festa ihop utan att hormonerna ska sätta in och dom börjar slå fok utan anledning.

Ja nu har han iallafall fått sig ett jävla gips på armen, och lite rotfyllnning i käften. Killen som skalla han är ju polisanmäld och hoppas fan att han får betala en jävla massa pengar för skadestånd och sånt, brorsan hade ju en spelning på gång med sitt nya band, men det går ju käpprät åt helvet nu när han har gips över hela armen.
Musiken är ju fan hela hans liv just nu, ha när fett jäkla deppig för det, kan man ju förstå.




lillbrorsan nån sommar,  ja provade o platta hans hår, höh ser ut som han fått en elchock.

 Ja idag har jag fått träna iaf, det blev ett bodypump pass 08.15 med Mickan, skönt o fått träna men var fan helt slut när jag kom hem, slocknade i sängen och är fortfarande helt jävla slut.
Fan jag som skulle plugga till högskoleprovet idag, skitsamma det kommer gå käpprätt åt helvete ändå.
Ska på nån välgörenhetsgala ikväll med sofie, det hålls tydligen på teatern på aranäs.
Pengarna går till sos barnbyar, känns ju bra att bidra lite.
Fika innan med Sofia, sofia och amanda, yey! =)

 Take care / Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0