Konsten att räkna kalorier, fuck it.

Söndag - var lite lätt trött och Hamp var sjukt bakfull så v gjorde inte speciellt mycket den dagen, hyrde en film lagade mat till familjen. Finns inte så mycket mer att säga om söndagen kändes inte nödvändigt att blogga då.

 Måndag, det är idag eller igår kanske? Snart är klockan över 12, höh tänkte slänga in ett inlägg innan jag gick och la mig.
 Idag tvingade jag med mig min käre och alltid så förtjusande vän Sofia Henriksson på spinningen.
Vi körde skiten ut bena med Lasse Kroner i spetsen, han är en roli gubbe han!
Svettades som bara den och gick därifrån nöjda som fan.
Gick till Coop Forum och handlade mat så v kunde göra en asgod linssoppa som Fia hade pratat om förut, vitlök, cayennepeppar, morötter och linser typ hur gott som helst.
 Satt och pratade om hur fan vi ska kunna det här med att vara nyttiga, tycker fan att jag alltid tjötar om det här på bloggen - men det är typ det mitt liv hanldar om just nu, vill verkligen lyckas att gå ner ett par kilon!

Fuck!

Har ju tyvärr inte lyckats undgå godsaker såsom mitt STORA behov i livet förutom kärlek då, coca cola!
 Kan ju inte skiljas från denna underbara dryck, den får mig att le och den får mig att känna mig lugn.
Vad ska jag nu dricka en fredag kväll då man känner sig lite duktig efter en vecka då man avstått från alla andra godsaker livet har att erbjuda..
Ne fan vet inte om jag någonsin kommer att klara av att skiljas från denna bejublade bubblande brus!
 
Hahah


 Sofia tipsade mig om typ VÄRLDENS bästa sida om man vill gå ner några kilon men INTE  ge upp allt gott  i livet.
I like it a lot!  gå in på www.viktklubb.se and check it out!

 Hur bra som helst, den räknar kalorier åt en och allt du behöver göra är att fylla i vad du käkat och tränat så räknar den ut hur du ska käka och hur mycket kalorier du har kvar. Det kostar dock men det är det fan värt för hur gärna jag än ville lära mig att räkna kalorier så kunde jag fan inte.

 Jaja så nu har jag tillbringat kvällen med att gå med där och skrivit in vad jag käkat. Idag har jag dratt i mig 779 kalorier, den drog av kalorier när vi spinnade så om ja inte tränat hade jag käkat typ 1038 eller nåt sånt.

 Grymt enligt min mening!

 Nu ska jag sova och drömma om bubblande drycker

 Kärlek! / Tilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0