JOBBAT IDAG!

Får äntligen skriva de orden jag längtat efter mest!  Idag har jag jobbat med Finaste Nina ♥ på Stadium, vi har inventerat idag.
Gått sedan 05.45 i morse och "blippat"  varor, scanna tror jag det heter iochförsig höhö.
Vi jobbade endast till 12 men det är ju ändå pengar liksom, jag behöver ju allt jag kan få!
 När jag var på släktmiddag i lördags satt jag och min moster och pratade om min jobbsituation, min kusin släger plötsligt ur sig -" Kan inte du fixa nåt"? då börjar hon berätta att det brukar jobba ungdomar som städare av operations rummen.
Jag rabblar upp min städerfarenhet från lumpen och hotellstädning osv, i lumpen var det ju nästan löjligt, det skulle vara spotless, officerarna ick och drog sina  fingrar på skåp och golv, inte ett dammkorn fick finnas kvar! Ne fyy städa det kan jag verkligen!
  Idag ringde hon och berättade att han gärna ville ha mitt cv och att han kanske skulle  ha lite tider till mig =) Och när han hörde att jag vart i lumpen blev han tydligen väldigt glad då han vart militär i 13 år, sheeet typ major då eller nåt..

 Fatta vad coolt och få städa blod haha och borsta upp inälvor! MOhahahahhahahahaAAAhahhahaa..
 Ne det är ju verkligen inget som är säkert, har ju anmält mig till vikarie poolen nu också, ska träffa den nissen därifrån nån dag med.

 
Ja idag har jag ju jobbat, sov inte skitbra inatt heller eftersom jag visste att jag skulle upp, då ligger jag och stressar upp mig för att jag ska snart upp, alarmet stod ju på 04.45 i morse.

 
Igår var jag, Mickan, Carro och hennes vän Helena på Opera, höh opera det trodde ni inte va?
 Ne fy fasen ass¨å jag tyckte att  det var bra typ dom första tio minuterna och sen var det bra, men sjukt att dte vart 2 och en halv timme kvar då... Jisses amalia asså!
 Ne nu har ma ju provat att vara kulturell också, och både jag och Mickis kom överens om att vi fasen gjort vad vi kunnat! Opera var ingenting för mig! Vill hellre se en musikal.

Nu sitter jag här hemma och har filat lite på mitt cv och ett personligt brev till blodstädar killen, käkar ahlgrens bilar.,kvar från operan igår. Gott!




 Mickan skulle ta ett kort på Göteborgs hjulet, men varför ta ett tråkigt kort på hjulet utan ett fint försök till ett cheerhopp, men jag får nog erkänna,  mina vänner  JAG ÄR EN  PENSIONERAD CHEERLEADER! yes..

 Hejdå Hejdå Bloggen!

 / Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0