Idag är det Tisdag

och jag har precis kommit över helgen typ, usch det finns inte så mycket att säga om den här påsken, visst jag hade roligt va ute två nätter i rad ( hatar oftast att gå ut och spendera pengar sådär) och drack upp alla mina pengar. Söp bort min mobil.

Men på en annan mäniskas bekostnad, hur kunde jag vara så självupptagen?
Allt jag hade i mina tankar var mig själv..
 
Jag  hade kul men hade jag kunnat ta tillbaka allting hade jag gjort det, för din skull, finns ingen som är viktigare än du.

Förlåt min älskling.

 Ja nu vill jag helst glömma hur jag betedde mig och fokusera på att göra allting rätt igen, ska typ bli vit hur länge som helst nu för jag söp bort min mobil också så jag kommer inte ha råd med fler utgångar innan jag får mig ett jobb.
 Nä fokusera! Träning, viktminskning, detox?  Jobb!

Planerna för idag är Bodypump med Mickan och kanske hitta på nåt med Älskling efteråt.

Puss Tilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0