Idag är det ju iallafall onsdag!

 Idag strålar solen som aldrig förr utanför fönstret, igår var jag med min söta Linn och Carolina, dom e ju så fiina=)
 Vi strosade runt i stan, satt vid kanalen, i haga parken och på ett jätte mysigt  cafe på Hagas kullerstenar.
Sedan följde jag med Linnsan till Cheetas träning för att va lite cheernazi och drilla deras hopp lite grann, dom va skit duktiga och jag kommer gäärna igen om dom vill.

 Idag är det Sofia Henriksson som står på schemat! Hoho  vi ska till stora staden idag igen, men guud vad jag trivs i Göteborg, jag älskar Göteborg vill så gärna ha en liten etta någonstans i centrum, det hade den ultimata livsstilen.




 Så snart ska jag och fia in och njuta a stadens myller och ta en te vid kanalen eller i någon mysig park.

Idag är det Onsdag, vilket betyder att imorgon är det TORSDAG! Wihho det betyder tattooo för hela slanten , fan va jag längtar -  har ju gått och suktat efter att få den permanent på min arm hur länge som helst, finally! ♥

Nu ska jag blåsa mitt hår och göra mig vacker för mitt fina Göteborg!

 /Love Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0