Högskoleprovslördag

Har idag varit på ullevi och skrivit högskoleprovet för första gången i mitt 20 åriga liv, fan  det va så himla svårt, jag hade väl inte pluggat jättemycket men matten va ju fan så man ville ta livet av sig!
Shit tror det gick åt helvet  med det iaf!

Kom hem typ vid halv 5 och va heeelt jävla slutkörd, är ju inte van vid att hålla i gång sådär haha.
Jag bara la mig i sängen och typ dog, sen har halsen blivit sämre också låter typ som om jag druckit whiskey i hela mitt liv - whiskey  är fan det värsta som finns tacka vet jag Mintu!

 Skulle ju ha grillat hos Mickan idag för det skulle ju bli så fint väder, men sjukt kallt var det idag skillnad från i Fredags. Ja till slut skulle det iaf bli ostbricka och förfest där men eftersom jag bestämt mig för att inte dricka på ett jävla tag så va det ju inte så kul heller, kände mig fan inte bra så jag bestämde mig för att stanna hemma, Älsklingen hade tagit sig från Kunsgbacka för att grilla med oss även om han va så bakfull så han inte kunde stå upp typ haha .
Nu sitter han me Farsan  och tittar på El Classico medans jag bloggar, ska snart slänga på en bra rulle eller nåt, mysa lite.

Imorgon blir första dagen på mitt  nya liv förresten! Halsont eller inte - here I come!




het  brud med gitarr

Ska göra min nya tatt på TORSDAG! ♥ Yey

 Drick lungt ikväll mina vänner!

 Peace  / Tilda

Kommentarer
Postat av: Ninizzzzzzz

tilda min gooooosetjej fasen vad jag saknar dej!!!!!!!! VAR ÄR DUUUU? VAD GÖR DUUU? KOM UUUT IKVÄLL! VI BÖRJAR OM IGEN ;) ;) jag jobbar på pelle peeeeeee i sommar, hoppas hoppas hoppas på att få se dig på ön hundra gånger om. usch och snyft vad jag saknar din glada nuna (L)

2010-04-11 @ 01:18:09
Postat av: ninapina

jag ÄLSKAR din blogg och är ditt största faan!!!! p.s. alex gillar den också + att han smygläser din blogg när han tror att jag inte ser för att slippa bli retad tihi..



p.s.2. vi umgicks med din mamma och din pappa OCH din lillebroder i helgen men inte dig??? USCH vad tomt det kändes :( :( :( :(

2010-04-11 @ 01:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0