Have you ever thrown a fist full of glitter in the air? Looked fear in the face and said I just dont care?

 Vaknade klockan 12 idag, det behövde jag kände jag igår var det en jäkla dag- jobb - söka mer jobb - träning.
  Så idag har jag städat mitt rum till grunden, och dammsugit hela huset.. Tyckte jag gjort en del ändå, tänkte jag skulle ut och vandra men jag bokade enn bodyCombat pass ikväll istället.
Hampan kommer hit efter sitt jobb, så jag tänkte att jag skulle träna ungefär är han stack och träna.
 
 Idag känner jag mig inte direkt inspirerad och skriva något intressant, men kan ju berätta att jag har lyssnat på P!nk när jag städat och en av låtarna " Glitter in the air" gav ju minnen som man inte riktigt ville tänka på, mörka minnen av svik och sorg och framför allt ensamhet.


< /em>


 

 Men den här också en minst sagt betydelsefull låt för mig, faaan vad jag vill se henne i sommar! Ingen som vill gå med mig?





 LYSSNA!



 Mycket Kärlek / Tilda

Kommentarer
Postat av: Nina

oj vad fin första låten var!! den har jag totalt missat.. trodde bara pink gjorde rockiga låtar, den där gillade jag väldigt mycket!!

2010-04-22 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0