Fucking jävla Hocker!

 Kom precis hem ifrån ett jätterolig välgörenhetsgala som hölls i Aranäs teatern för SOS barnbyar, det var  typ lokala band som Glennartz, Lovecrew och fucking jävla Hocker!
Det börjar redan i entren, där säljer man nämligen t-shirt där det står I Love Nicklas Hocker, och bara dte va ju liksom jobbigt, men sen ser man på skylten att endast 20 jävla kronor av 170kr går till SOS barnbyar, ska hocker tjäna pengar på  en välgörenhetsgala och alla andra bidra?
 Jag var TVUNGEN att gå fram till tjejerna som sålde tröjorna och fråga om detta var niklas egen ide, och dom svarade båda JA! Han hade tydligen kommit med lådan själv.


 Min käre vän Anton Johannison var ju världens bästa konfrencier och gjorde kvällen vore grymt lyckad om det inte var för Hocker.

Alla artisterna va grymt duktiga och dom blev lite intervjuade av Anton som det brukar vara på en sådan dära gala.



Men så till sist skulle ju Niklas band spela ( spara det bästa till sist tyckte väl han), dom var ju verkligen hur grymma och talangfulla som helst och jag tycker verkligen om hans röst, men det här med Idol har ju stigit människan åt huvudet!!
Han glider in på scenen och presenterar SITT EGET band som trifly MED niklas hocker, inte bara trifly utan alla måste veta att det är hocker som är med! Jisses..
Dom spelar ett par låtar och dom är ju verkligen skitdutkiga, men så kommer stunden då han börjar prata om sig själv, dååå går det fan utför..
 Han babblar ju fortfarande om Idol och visst han är duktig och kom rätt långt men han är ju ingen jävla rockstjärna helt plötsligt?!
Han tycker att alla ska börja kalla honom för "Hocker the Rocker" för det gjorde minsann en AAAS jobbig reporter så nu måste alla kalla honom det.
Anton slänger ur sig en grymt rolig kommentar om att Niklas har ett bra pojkband, och då bryter helvettet loss, -" Kan du se Darin rocka loss som jag gjorde med guran alldeles nyss ha?" klämmer han ur sig. Sheeet
Sen snackar han om att det är kul o få vara där på SOS byyy?.. bor? Han har ingen jäävla aning om vad det är han "skänker" pengar till.
Det började koka i mig.

 
Jag var tvungen att säga nåt till pojken, var tvungen att få ner honom på jorden igen!
 Han stod efteråt och sålde tröjorna själv, och självklart signerade också, jag fångade hans blick och han pekade mot tröjorna som om att jag skulle minsann ha mig en! Ja vinkade lite som om jag ville snacka, stackarn trodde väl att  jag ville ha hans nummer eller nåt..

Ja sa precis det som  ALLA i publiken tänkte, fan killen du är ju hur bra som helst och skulle kunna bli jävligt stor och framgångrik OM DU INTE VAR SÅ JÄÄÄVLA DIVIG!

Sen lunka jag iväg med ett leende på läpparna, jag hoppas verkligen att han tänkte lite på det iaf en stund.

 Va tvungen att skriva om det, är fortfarande lite upprörd.

/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Anton

Hahahahaha! Men fan tilda! Sa du det?

2010-04-08 @ 23:54:40
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHA, BRA! :D

2010-04-09 @ 00:36:11
URL: http://kittyninja.blogg.se/
Postat av: Kärran

Hahahaha! Bra Tilda! Det är tur det finns sånna som du som kan säga rakt ut det vi andra tänker. Jag tror dock inte han har fattat grejen med tanke på vad som står på hans blogg i dag. Jag citerar Nicklas: Tack vare t-shirtsarna så bidrog vi också med en slant! Mumsigt & kärleksfulltvärre vill jag uttrycka det!...

2010-04-09 @ 16:06:05
Postat av: Linn

så jävla bra gjort!

2010-04-09 @ 16:31:55
Postat av: brud

riktigt bra att du sa detta.

2010-04-15 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0