Avatar

 Min rengniga torsdag började med att jag vaknade med bankande huvudvärk, tror det var för jag sovit rätt kasst inatt för Hampan kastade sig runt i sängen som en brunstig säl.
Han hade nog feber inatt också..     stackars liten.

 Sedan bar det hem till Sofias snela pojkven Jonathans lägenhet i söderstaden för att sedan dra ut stackars sofia i spöregnet! Höhö ne men skönt var det , blöta blev vi och förbrände kalorier det gjorde vi!
Sen lagade vi en ytterst god kycklingsallad som inte alls innehöll så mycket kcal som vi trodde, yay!
Det betydde en redbull till efterätt.

Vid 4 mötte jag upp min Hampan och vi åkte hem till mig för att sedan laga en middag som bestod av kycklin med pasta och citrus, fett gott men inte mycke fett mina vänner nej nej.
asbra.


 Ibland blir jag så trött på människor som bara pratar utan att tänka efter lite innan, visst så kan väl jag med vara ibland men idag tyckte jag det gick över gränsen, samt in på rätt känsliga områden dessutom.
 Jag HATAR när folk kommenterar på sånt som dom inte har en aning om.
Om du är bättre själv så hade jag väl kunnat ta det med en nypa salt, men jag tycker inte att det är fallet just nu.
Irriterad är vad jag blev och sen snacka om att det är löjligt, tänk om jag hade sagt det om dig? Då hade det blivit ett sjuhelsikes liv.

 Detta är glömt och förlåtet mina vänner men jag var tvungen att få det ur mig och urvägen.

Såg Avatar idag, fyyy faan vilken grym film, både farsan, jag och lillebror blev helt fast från första stund och var tvungna att se klart.
 Detta är en sån film jag gillar, äventyr, kärlek och lite knasiga monster i mellanåt så är min kväll gjord. Gärna en skatt också men det fanns ju tyvärr inte med här, synd det hade satt pricken över i:et.






 Imorgon är det Valborg och då är planerna att käka en god ( men förhoppningsvis inte allt för fet) middag hemma hos Lisa på kärleksstigen, och sedan hem till Sofias Jonathan och dricka lite starkt med goda vänner.
En perfekt valborg enligt mig.


Mycket blå avatar Kärlek / Toruk Makto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0