Är det onsdag idag?, - Nej tisdag jue!

Fram tills för typ 5 min sen trodde jag att det var onsdag och jag hade pallrat mig upp för att jag och Fia skulle till stan, haha ja det va ju iaf rätt skönt eftersom jag inte alls hade nån lust att åka in, jag va ju där igår och strosade runt med mickis, vi köote sushi och käkade vid kanalen, grymt myigt var det.



bild från igår vid kanalen.

 Jag var helt slutkörd när vi kom hem, jag hade defentivt lite feber för jag däckade i min säng när jag kom innanför dörren. Fan jag mådde inge bra alls.

 Jag har ju börjat med den här lågkaloridieten nu, ersätter typ frukost och kvällsmat med en sån här shake, den är faktiskt mycket godare än typ nutrilett för den är så jääävla äcklig att man typ får kväljningar bara man luktar på den.




 
Frukost
Shake, banan och te

  Jag KNARKAR seriöst te just nu för min hals är sjukt svullen.  Vaniljte är typ som en drog det är ju sjukt gott och halsen blir sammetslen höhö.

   Nu vill jag grymt gärna åka till ÖverskottBolaget och köpa en longboard,  jag vill så gärna lära mig att åka dte hade vart såå kul tror jag! Carros boyfreind har lovat att lära mig wooohoo! Ball

 Nu ska jag typ duscha eller nåt.

 / Tilda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0