Everything you love in life, spins like a wounden wheel.

 
När man vaknar med gråten i halsen, stirrar tomt utanför fönstret och undrar om man tagit folk för givet?
Ena dagen är full av skratt och kärlek,  medans morgondagen dränks av magont och tårar..
En person som står dig nära , har alltid varit den starka - ligger nu för dina fötter och behöver dig.
Man säger ju att saker ofta har en mening, men vad är meningen med det här? ...
Jag tror på dig, jag vet att du är stark och klarar dig igenom det här.. ingen tvekan om saken!
Meningen är att du ska bli ännu starkare av detta, du kommer bli oövervinnlig! 
Att försöka tänka sig in i situationen är omöjligt, kan endast skriva mitt hjärtas mening..
Men du finns i mina tankar, positiva tankar, tankar om sommaren som kommer när vi ska grilla ihop, bada tillsammans och dricka massor massor med vin! :) Tänk framåt, tänk på sommaren! :)
 
 
 
 
Idag har jag gjort min sista inlämning uppgift i första kursen, inlämnad och klar! Blev väldigt nöjd med slutresultatet, tyckte jag fick med mycket viktigt och även mina egna åsikter kring ämnet! :)
Kan inte riktigt koncentrera mig idag känner jag, har så mycket annat i huvudet.
Vill börja läsa böckerna till nästa kurs, men har ingen motivation.
Tror dock att tjejveckan är på väg, och några dagar innan förvandlas jag till en storgråtande zombie som inte blir på bättre humör utan choklad.. haha.
längtar tills jag vet att allt är bra..
Tills du slipper allt elände och bara kan vara dig själv igen..
 


Ja, det var det jag kände för att skriva idag. Ta hand om varandra, riktigt ordentligt när vädret sympatiserar med känslorna vi har inombords. Ta vara på det du har i ditt liv.
Är du på gott humör, sprid den känslan vidare! Ett oväntat leende från en främling kan göra stor skillnad.
 
BLESS! / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0