You are my sweetest downfall.





Idag spelar världen skön musik igen. Speciellt Regina Spektor. Hon är oslagbar en natt som denna.



Vet inte rikitgt vad jag håller på med.
Kan inte prata med någon annan än dig om detta, för ingen får veta.
Det är vår hemlighet, och jag skulle aldrig yttra ett ord till någon föräns jag verkligen vet.
Men jag vet inte heller om det är en bra ide det här, jag har ju blivit så fucked förut liksom.
Och detta bådar väl inte jättegott heller, det osar brustna hjärtan , sorg och tårar om det.
Men ändå kan jag inte låta bli...
För jag vet ju att det inte är någon bra ide att ens börja, men ändå finns det något där som intresserar mig.
Något som gör dig till bara dig, något som ingen annan har.
Vill bara fly från jordens yta och inte behöva tänka på andra, vill inte sätta andra först hur själviskt det än låter så vill jag för en gångs skull sätta mig själv först.
Varför inte?
Jo  för att det blir så många hjärtan som gråter då, och en vän i sorg är alltid en vän i sorg.
Varför ska livet vara så orättvist........?



And history books forgot about us and the bible didn't mention us.



Massa Kärlek till er som fortfarande läser..
Matilda Malm Chenon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0