Im in love whit a girl

 Hej...


Idag är det måndag, jag och Tash sitter framför tvn med varsin data i knät, lagade middag nyss - köttbullar med spagetti. HUr gott som helst kan jag lova!
Rosanna och Louise va här en sväng och såg på Paradise hoteloch snackade lite skit. Det är så underbart att bara kunna bjuda hem vem man vill och göra precis vad man vill utan att nån säger ett skit. Jag älskar att bo själv!
 Idag tvättade jag för typ första gången i mitt liv i vår nya tvättmaskin ♥
Känner mig för engångs skulle vuxen och rätt så självständig.
Har dock haft en sjuhelvetes jävla dag i skolan, satt först på två grymt långa föreläsningar i organisation & ledarskap och sedan grupparbete...... va hemma halv 7! fy faan. det va tufft.
Jobbade igår o¨ckså, fan va det va jobbigt, INGEN rolig att snacka med och livet kändes bara allmänt grått.
Inte ens Nicole va där.. ville gå därifrån så fort jag stämplat in.

Imorgon är det tisdag, har handledning i marknadsföringen och sedan står ÄNNU mer grupparbete på schemat.....
På kvällen är det dock fotbollsmatch och lite öl på Nyfiket, det kan bli nice att släppa skolan för en stund.
 
aa vad kan jag mer berätta?


Onsdag är det SUIT UP -day på skolan så alla ska ha kavaj och slips ( barney stinson style!! ) kommer bli kul att se hur vår lärare reagerar när vi är så uppklädda på seminariet =) hehe







 Ibland har jag bara lust att typ skjuta mig själv, ska alltid hitta de mest invecklade situationer som ALDRIG går att lösa, ska alltid nästla in mig i sånt som jag egentligen aldrig ens borde titta åt.
Och nu har jag antagligen åkt dit. Fuck.
Men varför ska det alltid hända mig? Det är inte så att jag vill sätta ångest och griller i huvvet på mig själv, för det är ju det jag gör. Ångest......
Ska vi bara kapa alla band nu? Förbereder mig på det varje gång, men det blir liksom att mna ramlar tillbaka i samma spår, och jag har ju gjort det med personer som egentligen inte förtjäna att bli utsatta och sårade.
Ibland är jag en sjukt genomrutten människa.
Vill bara kunna klara mig på egen hand liksom.



  Ja, nu ska jag nog försöka sova lite grann innan klockan ringer och en ny spruuuudlande dag i varberg tar form.!

Saknar folk hemma en del.. kan ni inte kommentera nåt så jag vet att det är nån som läser?

Ilavju / Matilda



Kommentarer
Postat av: Ninissss

älskade fina rara söta gulliga snälla roliga bästa smarta snygga tildis... tänk att jag läser, ända borta i barcelona. saknar dig så gullet och låter som om du fått det riktigt bra?? kommer och hälsar på dig så snart jag är tillbaka i sverige igen :) stora kramar och lite pussar också

2010-10-12 @ 06:39:23
Postat av: David

Haha , du har iaf en trogen läsare :D din blogg blir mindre och mindre deppig, jag gillart!

2010-10-12 @ 07:14:24
Postat av: Tilda

Söta fina underbara vänner! Ni är bäst.

2010-10-12 @ 09:07:50
URL: http://baraenfisirymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0