Take me As I am

 Sitter ensam i lägenheten i Varberg, natasha och de andra är på studentlängan och ser på film. Men jag behövde lite tid för mig själv idag.
 Har varit en sjuk konstig dag.

Var hemma och jobbade igår, hängde lite med mina jobbarkompisar på kvällen och tog sedan buss / tåg hem.
Fick mig en jäkla tankeställare när jag kom hem och va tvungen att sätta mig med skolan dock.

Jag va så sjukt trött imorse att jag inte kunde ta mig upp till lektionen, jag kunde inte röra mig. Nåt är fel.

Har varit hemma hela dagen och bara tänkt på vad jag egentligen ska göra med mitt liv?
Jag suger i skolan, tror inte tentorna gick nåt bra alls,  de är sjukt svårt och jag kan inte göra någonting själv.. Utan måste alltid va i grupp för att förstå vad vi egentligen ska göra.
Vet inte om jag fixar det här, jag hatar egentligen att plugga.. har jag valt fel linje?
Kanske, ibland känns det så, eller OFTA känns det som om jag är den enda som inte fattar!

Jag är inte lat, försöker verkligen att fatta sammanhang osv, men jag tycker verkligen att det är sårt..

Jag vill ju inte egentligen  inte flytta ifrån Varberg, för jag älskar verkligen alla här och tycker det är sjukt kul med allt festande, men ja pallar typ inte, vad ska jag göra?


aa de kanske bara är en fas som jag går igenom just nu, men jag vill bara få ordning på mitt liv!
Allt känns upp och ner just nu, med vänner, skola, jobb, boende och kärlek.
Ingenting funkar egentligen som jag vill att det ska göra.


Känns skönt att veta att jag iaf har ett jobb som jag kan falla tillbaka på.


 Kärlek . 




Bästa låten just nu - Fm static Take me As I am !
 

Kommentarer
Postat av: m

vi ses ikväll hjärtat. glöm inte av att du är en fin vän iallafall. nu har vi inte setts så mycket men innan du flyttade fanns du alltid här i hooden. Ser fram emot ikväll. <3

2010-11-05 @ 08:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0